Podvodníci zkoušejí vysát účet přes telefon, varovala Česká spořitelna
Česká spořitelna v úterý varovala uživatele, že se množí počet útoků přes telefon. Útočníci se přitom pod různými záminkami snaží vylákat z důvěřivců peníze. Pracovníci banky zdůraznili, že jsou podvodníci stále přesvědčivější, takže se mohou nachytat i lidé, kteří jsou jinak velmi ostražití. Podvodných volání je…

Kazaň restaurování lázní
Neskutečné - nejprve volá automat, takže když to zvednete, jen to tůtá jako obsazený hovor. Pak volá operátor neodbytně tak dlouho, dokud mu to znovu nezvednete a je jedno, jestli třeba desetkrát hovor odmítnete. Zavolá i napojedenácté a ohraná písnička "Zvýšili jsme ve vašem domě rychlost internetu a blablabla... a proč změnu nechcete a blablabla." Položit, nebavit se s nimi.
Sorry jak může být nabídka O2 kvalitní? Když PPF operátora likviduje! Nezapomínejte, že se chystá prodej pod českou KKCG a čínskou CEFC.
Nabídka tarifu O2
Volá i několikrát denně. Po několika dnech pauzy se to opakuje.
Volala mi nějaká slečna, abych vyzkoušela zrychlený internet na doma, chtěla rodné číslo a já jí ho dala. Později jsem toho litovala a obrátila jsem se přímo na o2, ale oni mi potvrdili, že to číslo patří jejich call centru a že to zkušební zrychlení bylo zadáno do systému pár minut po jejich hovoru se mnou. Takže, i když se mi ten telefonát fakt nezdál, ukázalo se, že to podvodníci nebyli. O2 prý nyní vždy žádá o rodné číslo kvůli identifikaci zákazníka. Řekla jsem jim, že by to měli dělat jinak, protože takhle po telefonu jim rodné číslo moc lidí neřekne.