Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Novela zákona o elektronických komunikacích, která mimo jiné upravuje i pravidla telemarketingu, míří prezidentovi k podpisu. Poslanci přehlasovali Senát, který ji koncem července vrátil zpět do Sněmovny s pozměňovacími návrhy. Schválena byla v původním znění, které podle odborníků znamená faktický zákaz…
Podvodné SMS lákají uživatele ke kliknutí na odkaz a následné zaplacení částky či dokonce zadání údajů platební karty. Neopatrná oběť tak snadno přijde o peníze. Před Vánoci intenzita útoků roste. Na podvodné SMS, volání i e-maily existuje jediná funkční ochrana – opatrnost.
Z tohoto čísla bylo voláno na mobil 3x v různých dnech.
2x jsem to nestihl zvednout, po třetí jsem to raději típnul.
Volala mi dnes panu z tohoto čísla.Pry průzkum zpokojenosti s bankami.Odmitla jsem odpovídat.