Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady)..
Hned od začátku se služba setkala s velmi dobrým přijetím, proto záhy došlo ke vzniku dalších jazykových verzí. Dnes fórum funguje ve více než 20 jazycích a 34 zemích po celém světě.
Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí identifikovat majitele neznámého telefonního čísla. Novinkou od tvůrců fóra je vytvoření mobilní aplikace Call Insider pro telefony se systémem Android. Tato aplikace, která je napojená na databázi webu telefonnidatabaze.cz, umožňuje navíc uživatelům telemarketingová čísla automaticky blokovat.
Řeknou že Vás nahrávají, pak se ptají se na osobní údaje, které když jim neřeknete, tak naštěstí končí - údajně česká spořitelna.
je to call centrum které nabízí produkty buď operátorů nebo jiné služby.
Anonymní průzkum, který pouze zdržuje lidi.