Pozor na podvodné prozvánění, varuje telekomunikační úřad
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) varuje před podvodným voláním, tzv. „wangiri”, při kterém útočník krátce prozvoní tuzemského uživatele ze zpravidla zahraničního telefonního čísla. Zpětné volání pak přijde volajícího na vysoké částky.

Česká spořitelna...rušila jsem účet a snažili se mě přetáhnout zpátky, chtějí vědět RČ
ČS - přechod na nový systém (GEORGE) - musí se prý jít na pobočku nastavit bezpečnostní tel. číslo. Zatím tam přístup mám, protože jde o testovací provoz.
Česká spořitelna chtěla potvrzení zrušení účtu, který přišel z jiné banky. Pro ověření vyžaduje datum narození a dvě číslice z čísla za lomítkem rodného čísla. Paní byla milá, sice se mě samozřejmě snažila udržet u jejich služeb, ale odmítnutí nebylo problematické.
Česká spořitelna mi volala ohledně toho, proč jsem si sjednala převod služeb do jiné banky.
Jelikož jsem nestihl přijmout hovor tak jsem jim zavolal a ozvala se automatická nahrávka že jste se dovolali na klienské centrum pro kontaktování klientů České spořitelny a pokuď jsme se vám nedovolali budeme vás znovu kontaktovat. Tak jsem zvědavej jestli ještě zavolaj a tím pádem nevim zdali to je užitečný nebo nebezpečný tak dávám zlatou střední cestu.