Telemarketing v ČR: Jak to bude dál s otravnými hovory?
Minimálně jednou to zažil snad každý, kdo vlastní mobilní telefon. Marketingový hovor, kde se vás volající snaží přesvědčit o výhodnosti nabídky a ideálně dotlačit k okamžitému souhlasu pro podepsání nové smlouvy nebo dokonce poslání peněz. Tzv. telemarketing patří v ČR, i kvůli těmto pochybným praktikám, k absolutně…
Volající se představila jako Veronika Dordová, začala nabízet levnější energie a nabízela srovnání stávajících placených cen s cenami, které údajně může nabídnout ona. Aby se člověk zbavil těchto energetických "agentů a teplou vodou", stačilo doposud říci "jsem v nájmu" a dali ihned pokoj. Tato paní se však odbýt nedala a chtěla telefonní číslo na majitele pronajímané nemovitosti, s čímž jsem se ještě nikdy předtím nesetkala. Musela jsem tedy zaimprovizovat a řekla jsem jí, že momentálně nemám to číslo u sebe. Ale ona to stále nevzdávala a vnutila se, že zavolá po páté hodině večerní. Na což jsem jí kývla, neboť jsem tak měla dost času toto číslo zablokovat.