Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady)..
Hned od začátku se služba setkala s velmi dobrým přijetím, proto záhy došlo ke vzniku dalších jazykových verzí. Dnes fórum funguje ve více než 20 jazycích a 34 zemích po celém světě.
Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí identifikovat majitele neznámého telefonního čísla. Novinkou od tvůrců fóra je vytvoření mobilní aplikace Call Insider pro telefony se systémem Android. Tato aplikace, která je napojená na databázi webu telefonnidatabaze.cz, umožňuje navíc uživatelům telemarketingová čísla automaticky blokovat.
Dělal jsem si kalkulaci pov.ručení na web ČSOB. Volali zpět z tohoto čísla, tak nevím, co si mám o tom myslet. Mám apku call insider a to mi ukazuje, co to je za volajícího. Pokud tak postupují, je to na , protože řada lidí to nezvedne. !!!! Pak zde čtu, že to vypadá na obtěžující call centrum. Logiku pojišťoven nechápu, dávat to na call centra.
Dobrý den,
mě dnes volalo tohle číslo a komentáře co tu k němu jsou, nejsou pravdivé. Je to paní z ČSOB - volají na základě vámi prohlížených nabídek na pojištění ( když zadáte Vaše telefonní číslo ).