Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady)..
Hned od začátku se služba setkala s velmi dobrým přijetím, proto záhy došlo ke vzniku dalších jazykových verzí. Dnes fórum funguje ve více než 20 jazycích a 34 zemích po celém světě.
Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí identifikovat majitele neznámého telefonního čísla. Novinkou od tvůrců fóra je vytvoření mobilní aplikace Call Insider pro telefony se systémem Android. Tato aplikace, která je napojená na databázi webu telefonnidatabaze.cz, umožňuje navíc uživatelům telemarketingová čísla automaticky blokovat.
Velice slušná a podle hlasu mladá žena, která se nejdříve zeptala, zda mám čas. Po odpovědi, že mám zrovna krátkou přestávku v jednání, řekla, že nechce nic nabízet, ale že jen pošle odkaz, kde se lze něco dozvědět o výhodných investicích. Na závěr několikrát zopakovala, že pokud budu cokoliv potřebovat, můžu se kdykoliv ozvat. Držela pořád ten slušný a uctivý tón hlasu, ale ke konci hovoru se už k této slušnosti začala přidávat "plíživá vlezlost". Vsadím se, že zanedlouho zavolá znovu a bude mnohem "vlezlejší". Proto jsem číslo ihned zablokovala.