Telemarketing v ČR: Jak to bude dál s otravnými hovory?
Minimálně jednou to zažil snad každý, kdo vlastní mobilní telefon. Marketingový hovor, kde se vás volající snaží přesvědčit o výhodnosti nabídky a ideálně dotlačit k okamžitému souhlasu pro podepsání nové smlouvy nebo dokonce poslání peněz. Tzv. telemarketing patří v ČR, i kvůli těmto pochybným praktikám, k absolutně…

Pokoušel jsem se využít nabídky, kterou jsem viděl ve formě benefitů ve svém internetovém bankovnictví, byly tam před-schválené úvěry, kontokorent a také peníze na klik, rovněž před-schválené. Když jsem zkusil peníze na klik v domění, že je to skutečně alespoň vzdáleně se podobající na jediné kliknutí, zjistil jsem, že na jakoukoliv částku musím dokládat svůj příjem, přestože už mám účet u spořitelny přes rok. Ostatně před-schválená částka 22tis tomu odpovídá, že je reálná k půjčce. Ještě jsem zkoušel jiné předschválené produkty a zde jsem narazil na to samé. Takže jsem internetové bankovnictví zase zavřel a dnes mi volali ohledně půjčky a zjišťovali podrobnosti, které jsem tak jako tak uvedl při vyplňování nedokončené žádosti o úvěr. Předpokládám, že mi paní volala, protože mají nastavený systém tak, že sleduje, které informace v netbance vyhledávám a předpokládá, že po těchto věcech taky toužím, což není nelogická úvaha. Takže paní svým telefonátem se snažila mi pomoct a když zjistila, že momentálně nemůžu doložit své příjmy z podnikání, protože jsem předešlý rok nepodnikal, ale byl zaměstnancem, nakonec ani nevím jak mi navrhla kreditní kartu, která se ji jevila jako naprosto reálná. Deset minut jsme vyplňovali žádost telefonicky, paní se rozloučila s tím, že vše obdržím smskou a mailem a pak musím na pobočku jít podepsat dokumenty. Jaké bylo mé pžekvapení, když asi za půl hodiny přišla smska, že je jim je líto, ale v současné době mi nemůžou vyhovět. Takže stejný systém, který jim má napomáhat v sjednávání kšeftů , jim na jiném místě jinak nastavený zase kšefty komplikuje. Tohle šmírování, kde na co klikám v IB mi neublížilo, jenom mně zdrželo od záležitostí, které jsem měl na práci, negativní dopad na mně má pak tím, že se v internetovém bankovnictví ČS.SPOř. necítím svobodně a i kdyby mně tam lákali na zlaté tele, vyřídím si tam pouze své záležitosti a nikde neklikám. Proč taky? Abych se zase věnoval místo svým záležitostem - zbytečnostem pod taktovkou Čs.Sp?
Neznam