Stížností na telešmejdy přibývá. Často ale nebývají kompletní, tvrdí úřad
Od 1. července platí novela zákona o elektronických komunikacích, jejíž součástí je zákaz nevyžádaných telefonátů neboli takzvaného telemarketingu. Od té doby Český telekomunikační úřad (ČTÚ) obdržel více než 220 stížností, žádnou pokutu však dosud neudělil. Řešení jednotlivých případů může podle úřadu komplikovat…

Volající se představil jako firma Inoggy a velice vehementně se snažil vnutit souhlas k monitorovanému hovoru. Podařilo se mi z něj "vykličkovat" odpovědí, že jsem na pracovní cestě na pracovním jednání. Pak se snažil vnutit, že zavolá zítra. Přitom se prořekl, že pracuje jen od 8:00 do 16:00. Šťastný to člověk ... :-)). Stačí proto říci, že máte čas až po 18. hodině a máte pokoj. V každém případě jsem si jeho číslo zablokovala.