Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady)..
Hned od začátku se služba setkala s velmi dobrým přijetím, proto záhy došlo ke vzniku dalších jazykových verzí. Dnes fórum funguje ve více než 20 jazycích a 34 zemích po celém světě.
Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí identifikovat majitele neznámého telefonního čísla. Novinkou od tvůrců fóra je vytvoření mobilní aplikace Call Insider pro telefony se systémem Android. Tato aplikace, která je napojená na databázi webu telefonnidatabaze.cz, umožňuje navíc uživatelům telemarketingová čísla automaticky blokovat.
Nabídka O2 vytáhla ze mě rodné číslo
Dnes z tohoto čísla voláno. 3C jednou jsem vzal a ticho.okamžitě jsem zablokoval.
Toto číslo mi volá již půl roku. Nedá se na něj ale zavolat zpět. Nezvedám jej díky těmto recenzím.
Me to taky porad vola dokola uz me to zacina stvat uz z toho nemuzu
Otřesní otravové,,NEZVEDAT !!!!
Penny Market, paní mi volala ohledně pracovního inzerátu, na který jsem odpověděla. Jsem ráda, že jsem nedala na recenze na netu a hovor přijala. Pravděpodobně číslo větší společnosti, která zprostředkovává informace, pokaždé se zkušenost bude lišit.
Včera jsem měla z tohoto čísla zmeškaný hovor, dnes volal (mužský hlas) znovu, tak jsem to vzala. Představil se, že volá z PENNY marketu na moji stížnost ohledně plyšáků. Na moje otázky však absolutně nedokázal odpovědět. Jen něco blekotal... byla jsem naštvaná, tak jsem mu řekla dost ostře, co si o akci "plyšáků" myslím.
Obtěžuje vyzváněním, vyzvala jsem ho v sms, aby se představil také v sms, ale nereagoval. Děkuji za komentáře.