Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Útoky s cílem získat naše citlivá data, především přístup k našim penězům, jsou už téměř každodenní součástí našich životů. Podvodníci jsou díky vysoké kvalitě technologií, přesvědčovacím schopnostem a malé pozornosti svých obětí jsou mimořádně úspěšní.
Na uživatele komunikační služby Facebook Messenger v posledních dnech s větší intenzitou míří jeden z poměrně zdařilých pokusů o podvod. Zákeřní útočníci se snaží skrze zprávy typu “ahoj Dej mi své Telefoni císlo prosím” (chyby jsme ve znění záměrně nechali – pozn. redakce) vylákat z důvěřivých lidí nejprve telefonní…
Nezvedat,blokovat,policie!Vymáhání neexistujícího dluhu,neštítí se obtěžovat osmileté dítě!!!!!