Stížností je málo, brojí telemarkeťáci proti omezení nevyžádaných hovorů
Sněmovna bude v září znovu projednávat novelu zákona o elektronických komunikacích, která má zavést i přísnější pravidla pro telemarketing. Podle Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu k tomu však není důvod, a to vzhledem k nízkému počtu oprávněných stížností na nevyžádané telemarketingové…

Pozor, stejná zkušenost jako výše, nabízí pojištění, odmítá sdělit název firmy, nechtějí sdělit, kde vzali mé číslo, paní mi při dalších dotazech zavěsila.
Bez představení se,se ozvala nějaká paní za pojišťovnu. Po dotazu o jakou pojišťovnu se jedná, dotyčná osoba ihned zavěsila...
Po návštěvě originál Generali, mi toto číslo volalo, věděli, že mám životní pojištění, že by za mnou nějaký kolega přišel, a při mé otázce, že vůbec nevím kdo mi volá paní zavěsila
Číslo se hlásí jako pojišťovna a chce informace o pojištění, které volaný má. Při dotazu která pojišťovna volá, volající zavěsí.