Zavirované mobily útočily na Česko. Samovolně volaly do Čadu či Nigérie
Lákají nízkou cenou a jednoduchým ovládáním, přitom uživatelům mohly způsobit nemalé škody. V Česku bylo totiž odhaleno na dva tisíce kusů levných čínských mobilů myPhone Classic, které samovolně vytáčely drahá zahraniční čísla. Bezpečnostní systémy operátorů odhalily problém krátce po přihlášení telefonů do sítí.

Dnes mi z tohoto čísla volala paní a vydávala se za pracovnici KB. Zněla opravdu podezřele. Zavolala jsem tedy na klientskou linku, zda tento hovor může ověřit. Tam mi sdělili, že číslo patří opravdu jejich zaměstnanci. Tak snad je to v pořádku. Zaráží mě však ještě, že si nelámají hlavu s tím, když jsem řekla, že toto číslo je v telefonní databázi uvedené jako falešné. Uvidíme. Pokud se dále bude dít něco nepatřičného napíši.
Velmi nepříjemná až arogantní paní z KB
Číslo mi neustále volá, vždy mezi v 8,33-8,38 ráno a to již 14 dní tak 2-3x týdně. Po zavolání zpět nikdo neodpovídá. Již jsem to nahlásil na Komerční bance a ta se k tomu nevyjádřila - nicméně číslo neznala. Doporučuji NEZVEDAT A NEODPOVÍDAT.
Ozvala se paní, prý je z Komerční banky, prý že jsem klientkou Komerční banky a chce se zeptat, jak jsem spokojena se službami KB, já na to - jak můžu vědět, že jste opravdu z Komerční banky, KB nikdy takový průzkum nedělala, ona na to: jste klientkou Komerční banky? To už mi začalo být podezřelé, tak jsem požádala, aby mi dotazník zaslala mailem. Údajně to nejde. Pak jsem se rozloučila. Takže nevím, zda to byl pokus o něco, anebo opravdu průzkum z KB, což se mi nezdá. pravděpodobné.