Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Stoletou důchodkyni z německého Augsburgu kontaktoval ve čtvrtek telefonicky 33letý podvodník, aby z ní vytáhl peníze. Seniorka ho ovšem nahnala přímo do rukou policistů. Ti ji označili za „mazanou“.
Někteří lidé včetně důchodců v těchto dnech dostávají podvodné SMS zprávy, které se tváří, jako by je odesílalo ministerstvo práce a sociálních věcí. Jsou však nebezpečné a nejlepší je tyto zprávy okamžitě smazat.
Je to Komerční banka, ptají se na spokojenost s produkty, které máte uzavřené. Hovor byl příjemný a celkem krátký.