Senát nechce skoncovat s otravným telemarketingem, stěžuje si ČTÚ
Senát vrátil do Sněmovny transpoziční novelu zákona o elektronických komunikacích, která měla navíc zavést přísnější pravidla pro telemarketing. Regulátor je považuje za přínosná, domnívá se však, že cílem jednoho z pozměňovacích návrhů je snaha tuto změnu zcela vypustit. Podle jiných by ovšem nová pravidla přinesla…
Milá slečna, která je milá, když jste milí vy. Když s ní mluvíte normálně, je k nezaplacení, ale když vám zavolá a vy máte zrovna špatnou náladu, tak se s vámi také zrovna moc nemaže. Dluhopis jsem si koupila a zatím spokojenost. Vše, na čem jsme se domluvily platí a úroky chodí. Takže no problem :)
zvedla jsem příchozí hovor paní se zeptala zda jsem to ja a že jsem něčí kontaktní osoba a jestli mi muže něco poslat do e-mailu sdělila jsem že ne a hned položila nic konkrétního nesdělila
Číslo jsem našla v historii zmeškaných hovorů na pevné lince v mé kanceláři, po vytočení se mně slečna opětovně ptala na mé jméno a pak řekla, že jde asi o omyl...
nabídka čehosi, poděkování, zavěšení...cca 7 vteřin rozhovor :-)