Češi, pozor na podvodníky ze Srí Lanky s předvolbou +94. Hlavně jim nevolejte zpět
Český telekomunikační úřad informoval o tom, že aktuálně zaznamenal vyšší počet prozvánění z různých telefonních čísel se zahraniční předvolbou +94 patřící Srí Lance. Jedná se o podvodnou prozváněcí metodu, tzv. „wangiri“. O podobných útocích jsme vás přitom informovali již několikrát. Jak wangiri funguje?…

Pozor na ně!
Klientské centrum společnosti SMS - zastupují údajně ČP, Kooperativu a jiné pojišťovny - když jsem nepotvrdila, že mluví skutečně s tím s kým mluvit chtěli a zeptala se, kde na mě vzali tel.kontakt - prý z pojišťoven, od klientů, kteří s nimi jsou spokojeni a doporučují další klienty.....když ani na třetí výzvu jsem nepotvrdila, že jsem ta, které chtěli volat, paní se naštvala a arogantním způsobem hovor ukončila
Paní mi dneska volala a pak se to přerušilo. Přišlo mi jakoby zjišťovala, jestli jsem to já a existuju a uvedla taky smlouvu pojištění. Když volám zpět tak mi neodpovídá.
Volala mi školená žena v manipulaci. Příval nesmyslných slov. Že jsou klientské centrum. Že jsem klientem pojišt'ovny. Zmínila Kooperativu. ( u které jsem skutečně kdysi byl ). A že mně zítra kdosi navštíví. Když jsem řekl -moment, které že jsem klient pojišt'ovny? Začala se vytáčet, že jsou klientské centrum a že mi jen říká, které pojišt'ovny zastupují. A znovu Kooperativa a příval dalších slov. Říkám- Já nejsem klient Kooperativy! Vy jste řekla že jsem klient! Na to řekla že si nerozumíme a že je tento hovor bezpředmětný a ukončíme ho. Ještě jsem na ni stihl zakřičet - no jistě.
mi volal mlady kluk že maji slevy na pojistnem,
"Klientské centrum", které nabízí "slevy na pojistky" po změně občanského zákoníku : šmejdi kteří oblbují lidi .
"Klientské centrum", které nabízí "slevy na pojistky" po změně občanského zákoníku - po dotazu, o které "klientské centrum" a o jaké pojistky se jedná ukončili hovor.