Paní se představila jako klientské centrum (asi neví, že má přidat i jméno) a vyzvídala jestli jsem xy (zná jméno). Po mém dotazu: Kdo že to volá? Zopakovala klientské centrum Sekury (nebo tak nějak) a jestki jsem xy. Po mém dotazu: A to je jako co? Beze slova zavěsila. Takové neslušné chování a nepříjemný naštvaný tón. Ať už nabízí cokoliv, s takovým jednáním řadím do skupiny 'Nebrat'.
Paní se představila jako klientské centrum (asi neví, že má přidat i jméno) a vyzvídala jestli jsem xy (zná jméno). Po mém dotazu: Kdo že to volá? Zopakovala klientské centrum Sekury (nebo tak nějak) a jestki jsem xy. Po mém dotazu: A to je jako co? Beze slova zavěsila. Takové neslušné chování a nepříjemný naštvaný tón. Ať už nabízí cokoliv, s takovým jednáním řadím do skupiny 'Nebrat'.