operátor: "Dobrý den, u telefonu Jakub Šimáček společnost Outu hovořím prosím s majitelem tohoto telefonu?" já: "Dobrej no jasně, že jo co chcete?" operátor: "Děkuji Vám, volám Vám s výhodnou nabídkou tarifů na volání." já: "Děkuji, ale za 500 korun nic nechci nashle!" operátor: "Rozumím, prosím počkejte mám zde 3 GB dat, neomezené SMS, neomezené volání za 375 korun! Co na to říkáte?" já: "Pěkný, ale drahý!" operátor: "Hm... mě se to zdá jako skvělá nabídka a navíc bez závazků." já: "No jistě a kdo je poskytovatelem?" operátor: "My!" já: "Kdo my? Konkrétně vaše společnost?" operátor: "Ano přesně tak!" já: "A jak se jmenujete?" operátor: "Jakub Šimáček máte tedy o tarif zájem?" já: "Pane Šimáčku, jak, že se jmenuje vaše společnost?" operátor: "Promiňte, ale je to důležité zda řešit. Buď Vám tarif poskytnu nebo ne." já: "Vau jsem dobrej pane Šimáčku, ale když jste neschopný říci znovu název společnosti tak máte smůlu." operátor: "Vážený pane název naší společnosti znáte děkuji Vám za hovor nashledanou." já: zavěsil již bez rozloučení Takže vážení čtenáři takový přístup má Nordic Telecom údajně Outu společnost být zaměstnancem bezpečnostních sborů u O2 podám na Nordic Telecom žalobu a chci 14 mil. korun jako odškodnění!
operátor: "Dobrý den, u telefonu Jakub Šimáček společnost Outu hovořím prosím s majitelem tohoto telefonu?"
já: "Dobrej no jasně, že jo co chcete?"
operátor: "Děkuji Vám, volám Vám s výhodnou nabídkou tarifů na volání."
já: "Děkuji, ale za 500 korun nic nechci nashle!"
operátor: "Rozumím, prosím počkejte mám zde 3 GB dat, neomezené SMS, neomezené volání za 375 korun! Co na to říkáte?"
já: "Pěkný, ale drahý!"
operátor: "Hm... mě se to zdá jako skvělá nabídka a navíc bez závazků."
já: "No jistě a kdo je poskytovatelem?"
operátor: "My!"
já: "Kdo my? Konkrétně vaše společnost?"
operátor: "Ano přesně tak!"
já: "A jak se jmenujete?"
operátor: "Jakub Šimáček máte tedy o tarif zájem?"
já: "Pane Šimáčku, jak, že se jmenuje vaše společnost?"
operátor: "Promiňte, ale je to důležité zda řešit. Buď Vám tarif poskytnu nebo ne."
já: "Vau jsem dobrej pane Šimáčku, ale když jste neschopný říci znovu název společnosti tak máte smůlu."
operátor: "Vážený pane název naší společnosti znáte děkuji Vám za hovor nashledanou."
já: zavěsil již bez rozloučení
Takže vážení čtenáři takový přístup má Nordic Telecom údajně Outu společnost být zaměstnancem bezpečnostních sborů u O2 podám na Nordic Telecom žalobu a chci 14 mil. korun jako odškodnění!