Nevidím to tak zle, po přečtení zdejších info jsem to prostě zvedl s tím že to když tak položím a paní jen podala info na otázku co žena v týdnu podala. Jako zákazník O2, si myslím, že je aspoň slušnost vyslechnout, zda nejde o něco důležitého. Paní byla příjemná, a jen zodpovedela dotaz. Nic nevnucovala. Takže lidi myslete, nemusíte nebrat telefon, nevíte jak je důležitý, ale pokud není, naučte se prostě říkat NE!
Nevidím to tak zle, po přečtení zdejších info jsem to prostě zvedl s tím že to když tak položím a paní jen podala info na otázku co žena v týdnu podala. Jako zákazník O2, si myslím, že je aspoň slušnost vyslechnout, zda nejde o něco důležitého. Paní byla příjemná, a jen zodpovedela dotaz. Nic nevnucovala. Takže lidi myslete, nemusíte nebrat telefon, nevíte jak je důležitý, ale pokud není, naučte se prostě říkat NE!