Asistentka z reklamačního oddělení Marcela Šeligová by měla začít chodit na kurzy češtiny a slušného chování. Prostě furt bude tvrdit to samé, operátor O2 úmyslně poškozuje své zákazníky. Od prosince 2020 s nimi řeším výpověď a až včera mi bylo vyhověno přesto na úhradě neoprávněně naúčtovaných pokut trvají. ČTÚ, ČOI nic neřeší. PČR také pomoci nemůže pokud nepodám na O2 žalobu. dTest mi také neporadil, tvrdí, že mám s O2 jednat na řešení. Jenže jak můžete poznat nejde to nebo snad ano...?
Asistentka z reklamačního oddělení Marcela Šeligová by měla začít chodit na kurzy češtiny a slušného chování. Prostě furt bude tvrdit to samé, operátor O2 úmyslně poškozuje své zákazníky. Od prosince 2020 s nimi řeším výpověď a až včera mi bylo vyhověno přesto na úhradě neoprávněně naúčtovaných pokut trvají. ČTÚ, ČOI nic neřeší. PČR také pomoci nemůže pokud nepodám na O2 žalobu. dTest mi také neporadil, tvrdí, že mám s O2 jednat na řešení. Jenže jak můžete poznat nejde to nebo snad ano...?