Žádost o odstranění komentáře k číslu: 800020202

Asistentka z reklamačního oddělení Marcela Šeligová by měla začít chodit na kurzy češtiny a slušného chování. Prostě furt bude tvrdit to samé, operátor O2 úmyslně poškozuje své zákazníky. Od prosince 2020 s nimi řeším výpověď a až včera mi bylo vyhověno přesto na úhradě neoprávněně naúčtovaných pokut trvají. ČTÚ, ČOI nic neřeší. PČR také pomoci nemůže pokud nepodám na O2 žalobu. dTest mi také neporadil, tvrdí, že mám s O2 jednat na řešení. Jenže jak můžete poznat nejde to nebo snad ano...?

Nebezpečné8. 5. 2021

V následujícím formuláři uveďte krátké zdůvodnění, proč by měl být tento komentář odstraněn. Po odeslání formuláře Vám na Vaši e‑mailovou adresu zašleme odkaz, pomocí kterého žádost o odstranění potvrdíte.

Zpět na číslo 800020202