Šéfka ČTÚ: Skončí nevyžádaná volání, snadněji změníme poskytovatele internetu
Od ledna příštího roku nabývá účinnosti novela Zákona o elektronických komunikacích. Co přinese spotřebitelům? Zbavíme se obtěžujících telefonních nabídek? Nejzásadnější změny vysvětluje v rozhovoru pro iDNES.cz předsedkyně rady Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) Hana Továrková.


Neodbytné a obtezujici
Telefonát třikrát během dopoledne, ale neměl jsem v práci čas to přijmout... Další hovor v 19:55... Ženská, která ani nepustí ke slovu... Slavné GDPR v akci...
Otravná ženská, nepustí člověka ke slovu. A mele a mele..
Ať už jdou někam, hlavně že máme GDPR!!
Eshopy budou prudit, ale tyhle jsou vpohodě, můžou si otravovat lidi..
STEM/MARK - obtěžující agentura
volá v různou dobu, v práci hovory brát nemohu, při zavolání zpět jen anglicky papouškující čísla.
prozvoní ;
zvoní, po zvednutí nikdo ?
Neberu to protože je podle čísel podezřelý ale tím pádem se mě furt zkouší dovolat.Teť mi volali a je skoro osm večer.šmejdi.
děs.....
Obtěžující volání v neděli.
Otravují každý den
Otravují o víkendu, nebo po 20.00 hodině.
Jen prozvoni