Obtěžují opakovaně s delším časovým odstupem. Paní jsem řekl, že by měli především nabízet výhodné tarify na elektřinu a neplést se do jiného segmentu služeb. Je to jako kdyby vám u lékaře nabízeli ke koupi stan a spací pytel.
Nebezpečné15. 5. 2023
Děkuji za tyto komentáře. Zablokováno! Ať si ČEZ volá třeba z okna!
Obtěžující10. 5. 2023
Dnes mi volala paní z Čez, nabízela výhodný tarif a chtěla informace, kolik platím za telefon já, kolik platí můj manžel a když jsem jí řekla, že takové inforamce jí nedám, smála se mi, že to přeci nejsou žádné intimní informace. A jestli bych se zeptala kolegů nebo členů rodiny, jestli by tarif chtěli. A ať jí zavolám, kdyby někdo chtěl... neskutečný....
Neutrální2. 5. 2023
Stálo, by zato, aby si ČEZ uvědomil, že existuje GDPR. Můj názor je, pokud zavádí novinky, více to jistit, jak to mají banky (čtyřmístný kód), aby měl zákazník jistotu, že jde o zaměstnance ČEZU. Vystavují se sami riziku, že zákozník odmítne. To by měl uvést místo sdělení osobních údajů, či jejich vyžadování, hned na začátku kontaktu.
Nebezpečné6. 4. 2023
Uživatel 3, komentáře k číslu: 2×
Žádné - neberu, kdy už budou potrestaný, za nepovolené oslovování? Víme jak je to u nás s hromadnými žalobami. Spočítejte si, kolik máte na blacklistech čísel, to by stálo za spolupráci PČR s mob. provozovateli. Vždyť je jim zákon u paty!
Nebezpečné6. 4. 2023
Uživatel 3, komentáře k číslu: 2×
Opakovaně obtěžuje, nezvedám, volá na pevnou linku.
Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Česko v posledních dnech zaplavila vlna telefonátů, ve kterých obchodníci nabízejí revizi smluv pojištění. Většinou jde o velmi agresivní a manipulativní hovory, které mají za cíl vylákat vás ke schůzce. Hlavně důvěřiví a starší lidé by si měli dát pozor, aby v dobré víře nepodepsali nějakou nevýhodnou smlouvu. Jde…
V týdnu se objevila kauza s nevyžádanými Premium SMS. Po jejich přijetí na mobil se některým lidem strhly peníze z kreditu, přitom si žádnou takovou službu neobjednali. Možná to za ně udělal nakažený software, kterému při instalaci udělili veškerá povolení k přístupu do různých částí telefonu.
Obtezujici,udajne CEZ a jeste jsou tak drzi,ze znali me jmeno,hovor jsem ukoncila a dala blokaci.
Nevím, co chtějí, ale otravujou. Jak je možné, když mám číslo blokované, že se mi ukáže, že to zase zkoušeli šmejdi!!!
???Po zvednutí okamžitě ukončen hovor ze strany volajícího.
2x během jednoho dne volali, ale po přijetí hovoru bylo ticho a hovor byl ukončen. Zablokováno.
Zablokováno.
388901170 nezvedám
Obtěžují opakovaně s delším časovým odstupem. Paní jsem řekl, že by měli
především nabízet výhodné tarify na elektřinu a neplést se do jiného segmentu služeb. Je to jako kdyby vám u lékaře nabízeli ke koupi stan a spací pytel.
Děkuji za tyto komentáře. Zablokováno! Ať si ČEZ volá třeba z okna!
Dnes mi volala paní z Čez, nabízela výhodný tarif a chtěla informace, kolik platím za telefon já, kolik platí můj manžel a když jsem jí řekla, že takové inforamce jí nedám, smála se mi, že to přeci nejsou žádné intimní informace. A jestli bych se zeptala kolegů nebo členů rodiny, jestli by tarif chtěli. A ať jí zavolám, kdyby někdo chtěl... neskutečný....
Stálo, by zato, aby si ČEZ uvědomil, že existuje GDPR. Můj názor je, pokud zavádí novinky, více to jistit, jak to mají banky (čtyřmístný kód), aby měl zákazník jistotu, že jde o zaměstnance ČEZU. Vystavují se sami riziku, že zákozník odmítne. To by měl uvést místo sdělení osobních údajů, či jejich vyžadování, hned na začátku kontaktu.
Žádné - neberu, kdy už budou potrestaný, za nepovolené oslovování? Víme jak je to u nás s hromadnými žalobami. Spočítejte si, kolik máte na blacklistech čísel, to by stálo za spolupráci PČR s mob. provozovateli. Vždyť je jim zákon u paty!
Opakovaně obtěžuje, nezvedám, volá na pevnou linku.