Haló, u telefonu váš bankovní poradce... anebo taky šmejd
Kriminalisté zaznamenávají případy podvodů s milionovými škodami. Pachatelé přicházejí s novým způsobem vylákání peněz, který je pro oběť velmi obtížné odhalit. Podvody jsou páchány prostřednictvím jedné z metod sociálního inženýrství, tzv. vishingu.

Otravný vlezlý hovor na téma pojištění
"Klientské centrum". Nabízejí nějakou prevenci pojištění - tedy prý neuzavírají smlouvy ale jen je kontrolují (?), nebo školí (?). Pan arogantní nebyl, ale snažil se mi službu nějakého zástupce v okolí vnutit - psal jsem se na firmu, prý Klientské centrum a spolupracují se všemi velkými pojišťovnami. Nevěděl o mě nic, ptal se mě, jestli je mi více jak 52 let, nicméně bych mu neřekl žádné informace o sobě, jen mě zarazilo, že o Klientském centru nic nevím a je to takový anonymní název - typoval bych i podvod ;) - protože to na mě působilo jako amatérské obtěžování.
Mám zcela stejné negativní zkušenosti.Telefon získává při odpovědi na inzerát za výhodnou cenu . raději nezvedat.
Šmejdi - prý kontrola pojistných smluv
"Klientské centrum pojišťoven" - Obtěžující. Když jsem pánovi sdělil, že nemám ani čas ani zájem, akorát neobtěžoval dál. Aspoň, že tak.
Nepříjemný, otravně vlezlý a arogantní chlap. Vnucuje se a zvyšuje hlas, když nemáte zájem. Hrůza
Nějaky otrava skrze pojištění..
.nebrat.