Stížnosti na už zakázaný telemarketing se množí, pokuty úřad zatím neudělil
Už téměř dva měsíce je v platnosti novela zákona o elektronických komunikacích, jejíž součástí je zákaz nevyžádaných telefonátů neboli takzvaného telemarketingu. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) za tu dobu zaznamenal výrazně zvýšený počet stížností a dotazů, žádnou pokutu za porušení zákona ale zatím neudělil.
Nevidím to tak zle, po přečtení zdejších info jsem to prostě zvedl s tím že to když tak položím a paní jen podala info na otázku co žena v týdnu podala. Jako zákazník O2, si myslím, že je aspoň slušnost vyslechnout, zda nejde o něco důležitého. Paní byla příjemná, a jen zodpovedela dotaz. Nic nevnucovala. Takže lidi myslete, nemusíte nebrat telefon, nevíte jak je důležitý, ale pokud není, naučte se prostě říkat NE!