Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Minulý týden se do širšího povědomí dostala předplacená zpoplatněná služba, která zdržuje lidi volající s nevyžádanými nabídkami tím, že jim dává nesmyslné, případně dost dlouhé odpovědi.
Kybernetické útoky stále častěji využívají manipulativní komunikaci i nátlak na své oběti. Hackeři si dobře osvojili techniky sociálního inženýrství, které následně využívají v rámci phishingu, vishingu i smishingu. Popularita těchto technik navíc mezi útočníky stále roste, jak opakovaně varovali bezpečnostní experti.
Nějaký průzkum "postojů". I po slušném odmítnutí volají, dnes již po 3.
Dotazník
Jen prozvání a to vždy po 6té večer.
Obtěžující volání po 6. večer
Průzkum mobilních telefonů, otravní.
Pořád otravují s dotazníky, volají několikrát denně i večer po 20 hodině. Číslo jsem zablokoval